17 maj

Här rullar dagarna på och idag lever jag min livs sista dag som 17-åring! haha och lika dagvild som tidigare är jag fortfarande! igår kom min lärare och hälsade på på praktiken och både hon och personalen frågade när det var jag fyllde år "nästa vecka" svarade jag fast det är imorgon. haha noll koll, men jag visste ju att det var imorgon men förra veckan sa jag ju nästa vecka så jag trodde väl att jag var kvar i förra veckan eller nått. så kan det bli!

har ju haft praktik även idag, men jag började dagen med nationella i matte b, gick apdåligt! åkte sen efter de till praktiken och slutade halv tre. åkte hem en snabbis och sedan vidare ut till stallet! nu är jag hemma och har precis ätit thai, hur gott som helst! ska göra mig lite ordning nu och sen åka över till ida! :) var ett par dagar sen jag träffade henne nu ju...

och till sist.. GRATTIS igen Sofie på födelsedagen! :) den firar vi någon annan dag men jag hoppas din dag varit bra iallafall ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0