18 maj

"min dag" börjar lida mot sitt slut och jag har levt min första dag som 18åring! Känns så sjukt på nått sätt och helt underbart, äntligen! :D

 Har haft en helt okej bra dag, min dag har ju liksom bestått av mestadels praktik känns det som! men blev uppvaktad på sängen med fika och paket imorse och sen under hela dagen med gratulationer, tack allihopa! :) imorgon kommer det släkt/familj hit och firar mig!

haha klockrenaste var väl inatt när klockan var tolv så ringer syster och har hur många som helst som sjunger hela "ja må hon leva", hon var på personalfest och fick ihop de flesta till att sjunga, kul och jag blev riktigt överrasskad!

nu ikväll har jag tränat, hade ju lagträning så det är därför jag inte har haft något firade idag istället, vad gör man inte för laget liksom ;) träningen gick väl sådär tyckte jag, fick inte alls till det lika bra som det har gått nu de senaste träningarna. men jag är medveten om det jag gör fel och det går ju så himla bra när jag gör som jag ska! Monica tyckte det gick bra iallafall och jag kanske ska ta och lyssna på henne iallafall då.. :)

Nu ska jag fortsätta halvkolla lite på BB samtidigt som jag ska plocka undan lite på mitt rum och sen sova för att gå upp halv sex för sen ännu en ny praktikdag som börjar klockan sju! min sjätte praktikdag på raken så jag längat efter min lediga fredag-lördag-söndag helg! :)

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0