19 maj

En lång men en väldigt bra dag har det varit idag! tack alla underbara nära och kära för allt! världens bästa familj, släkt och vänner är vad ni är!
Har fått massor med fina paket, så som mestadels pengar, kläder, presentkort på körlektion, örhängen, iphoneskal (eller vad man kallar det!), biobiljetter och ett par nya vita converse + en grej till hehe! superglad och tacksam över allt! :)

ida åkte nyligen hem, hon kom över en stund nu ikväll och det var så skönt att träffa henne en stund nu på kvällen! :)

imorgon blir det en lång dag men förhoppningssvis en rolig iallafall! Har ju lite långledigt från praktiken nu, ledig fredag, lördag och söndag! skönt för det känns att man jobbat 6 dagar i sträck nu.. imorgon ska jag iallafall till västerås och göra halkan! är supernervös men alla säger ju att det är kul sååå det ska väl gå bra! sen på kvällen ska jag mickis och sofie äta på akropolis och ha det gott och någonstans under dagen ska jag hinna med stallet också!

Ska ge mig själv lite skönhetssömn nu iallafall tänkte jag och ta mig en liten sovmorgon imorgon, ska ju inte åka förren elva så! Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0