2 maj

Första dagen på praktiken har gått bra! segt var det och det kommer det att vara hela praktikperioden också och jag kommer att vara negativ under hela tiden för det är verkligen inte alls min grej. haha härlig inställning! men det är en del utav våran linje, men hade jag fått välja så hade jag faktiskt hellre gått i skolan! men bara att gilla läget och försöka ha något att se fram emot hela tiden så ska det nog gå bra! Grymt trevlig och gullig personal verkar det vara iallafall :)

Har bara varit hemma sen jag slutade, har kollat lite på gårdagens bb som jag missade lite utav igår och sen pluggat lite körkortsteori! Har varit trött och haft ont i huvudet hela eftermiddagen men det börjar släppa nu som tur är! Mitt ben är dock inte alls bättre idag och jag har fortfarande ont i låter men nu har det även gått ner i vaden, jättekul!! Ska bli kul att se hur det ska gå att träna imorgon..

Blev ett jäkla gnäll här men någonstans måste jag ju få gnälla av mig ;) haha!
Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0