21 maj

Hallå där!
Skönt att vara ledig kan jag börja med att säga!
Hade en bra dag igår! Var ju till västerås och gjorde halkörningen och det var hur kul som helst! fattar inte att jag var nervös till det där i onödan haha! skulle mer än gärna göra det igen men det känns ju lite onödigt att lägga ut 1500 på de igen haha, finns alltid andra saker att spendera pengarna på och det är just vad jag vill göra! så shopping sugen så jag ska väl försöka dra med mig någon till västerås så jag får utföra mitt behöv någon dag framöver ;)

skyndade oss hem ifrån västerås och åkte till stallet direkt och red C, red ut och red igenom henne lite så gott jag kunde, gick helt okej! tävling imorgon som gäller!

sen så efter de så skyndade jag mig hem och gjorde mig iordning för att sen äta på akropplis med Sofie & Mickis, det va supertrevligt! hur god mat som helst också!
åkte hem till mickis senare på kvällen och spelade spel bla. och påbörjade våran "all in" som inte alls slutade så haha men det tänker vi ta igen nästan helg, utgåååång då!

Idag så var jag ju barnvakt en stund åt kevin på förmiddagen och sen var jag hemma ett tag och kollade lite avsnitt från BB som jag inte sett och sen på eftermiddagen åkte jag upp till måns ols med ida och alex och åt glass och hade det mysigt! Nu ikväll har jag varit i stallet och fixat allt inför imorgon och snart kommer JoAnna och hennes barn så vi ska äta lite middag och sen ska dom även sova här inatt, dom följer ju även med imorgon. Så det blir en hemmakväll för min del!

så otroligt snygga man kan vara inför ett spelrunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0