25 maj

Här rullar dagarna på för fullt!
för fullt var väl kanske att ta i, men rullar på gör dom iallafall!

sen i måndags har jag varit hur trött som helst varenda dag nu, så segt! hela tiden är jag trött och vill bara sova hela tiden, typ! nej men nästan.. skönt att jag bara har två praktikdagar kvar nu, fast jag kommer sakna det lite ju!

idag har jag haft praktik mellan 7-15 och sen varit i västerås och i stallet. i västerås hittade jag en kavaj, två par skor och ett par svarta byxor. Stallet fixade nu ikväll men C fick vila idag. Tränade i ransta igår på galningen! hon kändes fin på hindrena men blev heeelt knäpp och ställde sig ordentligt på bakbenen två gånger. dum! men det kändes att hon inte var lika på topp som vanligt men det är väl inte så konstigt eftersom vi tävlade i söndags. jag är nöjd med träningen iallafall!

nu ska jag kolla BB och sen ta kväller!
FÖRESSTEN! är ju hudvakt från och med i dag och en vecka frammåt, kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0