27 maj

inte alla hästar som har ett hjärta i sin panna :) men chippis har!



Har precis gjort mig klar för lite grillkväll med dom i stallet. Hoppas på att det blir trevligt! Ska iväg och handla först med mickis&dan!

Har avslutat praktiken idag också! Fick också gå en kort dag 7-12, skönt! Kommer faktiskt sakna dom för dom har varit så himla gulliga och snälla hela tiden! Synd att jag inte fick byta mitt vikariat dit istället, men så mycket som dom har tjatat på att dom ville ha dit mig i sommar så känns det kul iallafall. kanske får hoppa in lite på timme iallafall! Hur snälla som helst iallafall!


Kommentarer
Postat av: Isa

Lakris har också ett hjärta i pannan :)) hihi. ha så kul ikväll !

2011-05-27 @ 19:29:20
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0