29 maj

Hade en riktigt riktigt rolig kväll igår! dansade, drack och skrattade hela kvällen lång! Började ju som sagt hemma hos syster med henne och hennes tjejkompisar, sen drog vi oss ner till en lokal till den såkallade "handdbollsårsfesten" och där åt och drack vi gott och trevligt hade vi det! Vid tio gick jag hem till mickis där hon, jojjs, sofie och carro var! så höll vi igång och förfestade ett tag tills klockan var runt tolv och då gick vi till hotellet! Hade en bra kväll och tack mina vänner för att ni gjorden kvällen så bra!

Idag har jag legat i sängen och degat princip hela dagen! man har ju mått bättre om man säger så, men det vare ju värt! ;) nu på kvällen har jag kollat på studenternas bal med mickis och jojjs och sen varit i stallet och fixat. C fick en vila idag men igår red jag henne i paddocken och hon var så himla fin och kul att rida. hon bråkade inte en endaste gång och var pigg och glad och helt underbar! älskade häst!

Nu har jag precis kollat på BB och ska väl ta och sova snart, imorgon bär det av till skolan igen efter dessa 4 veckor med praktik. Ska bli kul att träffa alla igen! :)

Kommentarer
Postat av: carro b

tack själv, superkul att jag fick hänga med er och jag hoppas du var nöjd med din debut! ^^

2011-05-29 @ 23:03:56
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0