30 maj

Back to school.. och i skolan så kör man in i det sista! men skönt att vi är klara med det mesta men ett prov har vi kvar, så det kan man väl ta! Och matte B kan dra åt skogeeeen!

slutade iallafall skolan vid tre och då åkte mamma och jag ut till stallet och fixade och jag longerade även C. Det var typ år och dar sen jag gjorde de, skönt för henne att jobba lite själv utan mig uppepå. Efter stallet åkte jag på vikariemöte som tog sjukt lång tid! fick mitt 8 veckorsschema nu över sommaren, hejdå sommarlov! nej men lite ledigt får jag ju ändå.. och det är ju helt okej med lite pengar iallafall :)

nu ska jag fortsätta kolla BB och lägga mig nyduschad i en renbäddad säng. mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0