5 maj

dagarna går... segt!
praktiken rullar på bra, har det väldigt bra där än så länge! så snälla är dom!

fick ju träffa mina älskade i, i, a nu ikväll ju! vi var och kollade på fotboll och kollade in "idas grabbar"! vi är som en tajt familj annars umgås i både skolan och på fritid och nu träffas vi typ ingenting! jobbigt jobbigt. men som sagt, ikväll fick vi ju träffas och bla snacka lite skit om allt och ingenting! ;) 

nu väntar jag på att bb ska börja så att jag får sova någongång! det är seeegt att gå upp klockan 6 på morgonen när man inte är van, tror inte att jag kommer vänja mig de på de här fyra veckorna heller, jag är för bekväm annars haha!

puss och natti

 

Kommentarer
Postat av: idaaaaaa

dannis tyst nu!!

2011-05-05 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0