7 maj

så jävla så jävla så jävla arg!!!!
för det första så är det över att min iphone inte fungerar!!! den har inte fungerat sen igår kväll och eftersom kundtjänst på tele2 har stängt så går det inte att göra någonting åt den förren imorgon. så jävla kul verkligen. detär verkligen panik typ.

sen över en annan grej som inte ska tas upp här men som gjort mig så jävla ledsen, arg och besviken. du blir bara mindre och mindre i mina ögon och ändå så står du mig så nära. fyfan!

nu ska jag ta mig till stallet och rensa tankarna hos min bästa!

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Daniella,



Det är tråkigt att läsa att din iPhone inte fungerar som den ska. Jag hoppas att du fick hjälp av kundservice och att problemet nu är löst, om inte får du gärna maila mig.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2011-05-09 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0