8 maj

så glad man kan bli bara över ett helt vanligt samtal med världens bästa farmor!

dagen har varit grymt härligt, typ inte gjort någonting speciellt men det fina vädret och sommarvärmen kan ju inte göra en annat än glad. så grymt skönt att vara ledig idag också!

började ju dagen med en god frukost med mamma och sen solning hela förmiddagen! härligthärligt! vid halv tre tog ju jag och alex en härlig fika i solen och sen tog vi oss en promenad hem! Åkte ut till stallet nästan direkt efter att jag kom hem och C var så härlig idag! blev galoppjobb på ängarna och det va skönt att hon var så underbar, vilket hon inte var igår! hon stod hejvilt på både bak och frambenen och var allmänt knäpp haha! men sen skötte hon sig faktiskt emellan åt riktigt bra också. 

Nu ikväll har jag tagit det lugnt men även pluggat en hel del matte! usch jag hatar verkligen de.... men men nu ska jag iallafall dra mig mot tv och kolla på BB!

Praktik som vanligt imorgon igen då, bara att gilla läget liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0