1 november

Och då va vi inne i årets näst sista månad!
Känns sjukt att de redan är november, allt går så fort hela tiden! Men den här månaden ska inte gå fort, den här månaden kommer bli tuff och jobbig, och den ska gå långsamt!

Idag har jag faktiskt tillbringat typ hela dagen i stallet, ridit två hästar alltså C & S. Ska rida carros sune i några dagar och idag blev de ett pass för honom i paddocken! hade glömt hur seg han var (haha förlåt carro!) Men försökte få upp tempot på honom och jobba honom rakställd och tycker jag lyckades bra! lite svårt att på en gång veta hur andra hästar fungerar. Chippan däremot fick jobbas ute på åkern istället, hon var till en början stel och inte alls samarbetsvillig men de blev hon i slutet då hon blev riktigt fin och trevlig.

Ikväll så ska vi skrämma barn mohahhaha, älskar sånt! Fast jag hatar att bli skrämd själv, typ de värsta som finns hehe.

Kommentarer
Postat av: carro b

haha, det är lugnt :p jag vet att han är seg som en säck gammal potatis typ

2011-11-02 @ 10:04:37
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0