12 november

idag hade chippan satt på sig djävulshornen när vi skulle rida ut! Hon är i princip alltid snäll att rida ut på, hon kan vända ibland men då vänder man bara tillbaka henne och sen är det bra. men idag så skulle hon verkligen inte gå, hon gjorde allt som man inte ska och va riktigt jävla dryg! så jävla envis är hon också, men tyvärr så är jag de med så jag vann över min lilla fröken så tillslut gav hon upp och gick på och skötte sig hur bra som helst sen. Hon var riktigt pigg och hon blir så lätt att jobba med då så hon blev fin sen iallafall! 
 

en bild sen ida red chippan :)

Nu är jag fixad och klar för en myskväll med ida. 
Ha en bra lördagskväll allihopa, för de ska jag ha! 





Kommentarer
Postat av: ida

SÅ otroligt snygg alltsåå

2011-11-13 @ 17:10:03
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0