20 november

Grattis min underbara!
Hoppas du hade en bra kväll igår och att din födelsedag idag va toppen!
Fina vännen! <3



Hade riktigt trevligt igår! Åkte först till ida och gjorde ordning oss där och hon lockade även mitt hår, tack hjärtat! Väl i västerås hade vi de jätte trevligt och även på pluto va de riktigt kul, galet ja!
Sov även hos lisa men va relativt pigg imorse så tog ett tidigt tåg hem, eller pigg och pigg.. somande i någon timme efter att jag kommit hem haha men de va så skönt!

Har ridit ut med mickis idag och sen varit hos farmor och farfar, en helt ok söndag! Nu kollar jag beck och ska ta och krypa ner i sängen nu och försöka sova för en ny vecka! Lite bilder från igår;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0