24 november

Om ett tag ska jag göra något så sjukt läskigt! Ska iväg med ida, ida, jocke och alex till något "spökhus" i heby.. rädd? jaaaa! jag kör inte iallafall!


Har idag varit som vanligt i skolan. gick väl bra! ner på stan efterråt med ida&alex och köpte present till 18åringen ida! Sen skyndade jag och wille oss iväg och fixade stallet, tack sötis för att du följde med, och du har blivit så duktig på att mocka nu! ;) iväg sen igen och hämta upp alex och sen hem till ida för firande av henne! massa gott blev vi bjudna på också och jag är mätt än!


Kom hem lite innan sju och då stack jag iväg till stallet igen och pysslade om mitt hjärta. usch inte många dagar kvar nu. varje dag är en kamp kan jag säga! min älskade lilla vän, min finaste och bästaste! men du kommer att få det så bra.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0