3 november

Igår; Började dagen med jobb faktiskt mellan 7.30-12.30, alltid nått! Hoppade in som vikarie där jag jobbade i somras. Va lite nervöst med de gick toppen!
Sen fixade jag stallet och red både Sune och Chippan. Båda kändes super, C fick sig ett pass i paddocken och S fick ridas ut i skogen plus lite galopp i paddocken.
Sen på kvällen var jag och mamma och kikade på handboll för mathias och pernilla hade träningsmatch mot varandra! Sen släppte mamma av mig hos ida & alex som var i idas fasters lägenhet som vi får vara i, i en vecka till, underbart skönt! hade en supermys kväll med dom och sen gick jag och ida och hyrde film och somnade lite för sent! En sån kväll va verkligen vad jag behövde, mina fina vänner! 

Sov som sagt i lägenheten så fick skynda mig lite snabbt hem imorse för att sen åka ut till västerfärnebo och tillbringa dagen där med farmor&farfar / faster&kusin! Mysdag där har det varit. Bytte även bil med farmor så jag har deras ena bil eftersom jag och mamma ska iväg imorgon, spännande spännande!


Har för övrigt inte heller en jävla aning om vad jag ska vara imorgon på våran studentfest! Hade ju värsta planen men den gick ju som den gick. paaanik! ååååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0