6 november

Och så va de underbara lovet över och även mitt livs sista höstlov! heeemskt.
i fredags vare ju som sagt studenfest! Den blir riktigt lyckad och rolig, förutom på slutet då! Men annars så va de riktigt kul! Ida och jag sov i lägenheten sen och sov en aningen för länge på lördagen för att vara okej för oss, Men välbehövligt! Gick och åt pizza efter vi vaknat och sen åkte vi och fixade stallet. Igår kväll blev en lugn kväll men en myskväll med ida i lägenheten! Skulle ju sovit själv i lägenheten men fick sovsällskap, myyysigt:)

Idag blev de också lite för länge sovmorgon men de vare värt. Har annars idag bara varit i stallet, red ut på en mystur med mickis! längesen men de va likabra som alltid!

Nu har jag precis duschat och ska kolla tv nu och dricka te. Galet trött så jag behöver verkligen sova tidigt för att orka upp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0