2 oktober

Redan inne i oktober nu, usch! Vill inte ha höst, vill inte ha vinter. Hatar när det är kallt! Men lite mys måste jag ju erkänna att de är ändå..

Ligger och myser i sängen men min misse just nu och kollar på tv, ska iväg till västerfärnebo sen runt lunch och hälsa på min underbara släkt och bli bjuden på mat! De blir alltid lika mysigt :)

Igår då, var iväg till Heby och hoppade p&j, hoppade 90 felfritt och 100cm med ett nedslag, i 90 red jag hemskt och slarvigt, inte bra!! Men i 100 så kändes rundan bra! Höll henne för kort på ett räcke ur sväng så då orkade hon inte upp riktigt med benen, men är nöjd iallafall! Tack till Carro som filmade mig, nettan och joanna och som åkte med mig i bilen, tack för hjälpen! :)

Igår kväll åt jag, ida och Alex middag här hemma till en början och hade lite mysigt. Sen drog vi vidare till Adam
på fest som började bra men slutade mindre bra. Idiot! Ida sov hos mig sen iallafall! Men nu har sambon åkt på praktik! Och jag ska väl ta mig upp ur sängen och fräscha till mig lite..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0