4 oktober

Har precis kollat klart på ett avsnitt av greys anatomy. Imorgon börjar en ny säsong, har blivit helt fast i serien så de kan man ju inte missa!

Idag är jag också ledig, så underbart skönt! Min fjärde lediga dag men imorgon är det praktik igen.. bara tre veckor kvar!
Igår så åkte jag in till västerås för att shoppa lite under dagen, åkte själv för första gpngen och har fortfarande svårt att fatta att jag kan åka bil helt själv och shoppa och inte behöva ha skjuts eller åka tåg, de är ju underbart! Hittade iallafall en del och blev några tusen kronor fattigare. Till Chippan blev de ett nytt schabrak, ett par nya eskadronskydd som jag hoppas får ha kvar nu, mina andra blev ju snodda i stallet och jag har inte lust att lägga ut över tusen kronor på att någon annan ska ta mina saker!! sen blev de lite små grejer till henne också.
Till mig blev de två par byxor, en tjocktröja, en kofta, ett linne, 2 tunikor, och lite smågrejer. Kul med lite nytt!

Under kvällen sen åkte jag och ida och hade kvällsfodring i stallet och sen kom alex förbi lite senare och var kvar ett tag och hade lite kvällsmys!

idag så ska jag ta och städa hela huset och görafint, för inatt kommer ju nämligen mamma hem! har saknat henne! även om de har varit skönt att ha huset för sig själv och göra lite som man vill så ska de faktiskt bli skönt att ha de vanliga tillbaka igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0