5 oktober

Hade en kalas fin häst igår på träningen! Hoppade bana på runt 110 och hon bara ploppade runt, fina tjejen! Gick riktigt bra för alla i gruppen så monika var tvungen att samla oss och prata och höra vad de va som gjorde att de gick kalas för oss alla, tror hon behöver såna här bra träningar precis som vi också behöver!

Igår kväll så var jag hem och duschade och sen åkte jag hem till syster och sov några timmar innan jag åkte mot arlanda för att hämta mamma och maggan! Både jag och pernilla skulle egentligen åkt och hämtade dom tillsammans men planet var försenat några timmar så en av oss var tvugna att vara hemma med kevin så efter lite övertalning och tjaffs så slutade det med att jag fick åka, vilket jag ville! Grymt stolt att jag körde hela vägen dit själv utan att köra fel en enda gång!

kom hem imorse iallafall och då hann jag sova ca 2timmar och så åkte jag och mamma ner på stan och åt lunch och sen ut till stallet och fixa till C. Sen har jag haft praktik mellan 13-21. Nu är jag trött och ska gå och lägga mig i sängen för en ny praktikdag imorgon, då jobbar jag också 13-21.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0