10 september

Då äre bara att börja göra sig iordning för en kväll med pinglorna! Har nyss tagit en underbart skön dusch så jag känner mig lite fräschare! Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig.. som alltid?!

Kvällen igår blev trevlig! Dock lite mer onyktert än planerat hehe. Var och åt på resturang och hade mysigt och sen drack vi vin på maddes balkong och hade sällskap av marcus och fredrik!
Senare på natten följde vi med på efterfest hos några trevliga killar!

Åkte hem vid halv ett imorse och har nu varit i stallet och ridit min fina i paddocken som till en början inte ville samarbeta någonting men blev jättefin efter en stund!

treeevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0