13 september

Träningen gick bra idag! Är nöjd över mitt hjärta! Vi började bommar och skänkelvikningar och de satt perfekt! Sen när vi hoppade fram gick de lite sådär, fick inte igång henne riktigt men sen så flöt de på och hon hoppade jättebra! De va roliga övningar med mycket korta svängar. Hade dock glömt sporrarna hemma vilket gjorde att hon inte lyssnade på mig lila mycket och tog mig inte på allvar så jag fick rida av bara fan haha ;) kände att jag blev helt slut också av ingenting men jag är väl inte helt frisk än men jaja! Nu är jag nyduschad och ligger och kollar på film i min redbäddade säng, så skönt! Har även fått nya kuddar som är hur sköna som helst så sova gott kommer jag göra inatt iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0