16 september

snodde listan utav min käsaste ida!

Ditt födelseställe? - BB i västerås
Spelar du något instrument? - Nej
Dina första tankar när du vaknar? - åhnej inte skola, jag sover ett tag till !
Är du hungrig? - neeej
Vart befinner du dig just nu? - Hemma
Vart bor du? - Sala
Är du bra på..? - prata kanske?
Är du singel? - yes
Vad heter din farmor och farfar? - Siw&åke och de är världens bästa!
Vilket land kommer du ifrån? - Sverige!
Låt just nu? - Antal timmar sömn inatt? -  6-7 någonting
Vem är snyggast? - joel kinnaman och channing tatum helt klart!
Vem vet mest om dig? - syster, ida, mickis!
Vem vet du mest om? - mina fina vänner
Vad vill du ha just nu? - massor med pengar så jag kan spendera hur mycket som helst på bara shopping!
Höger eller Vänsterhänt? - höger
Språk? - Svenska and some english
Vilka sjukdomar har du? - ingen
Ditt mål i livet? - att leva livet som ung just nu med sen att ha en fin familj och ett bra jobb!
Sängdags? - mellan tio och tolv när de är skola och på helgerna så sent som möjligt!
Rädd för? - ååååska, äckliga kryp
Har du körkort? - OM JAG HAR! har haft det i tre månader och 1 dag, stolt!
Vilka cigg gillar du mest? - inga!
Brukar du svara på kontaktannonser? - haha nej
Äger du några vapen? - hemma hos mamma har jag två små pistoler och hos pappa tre stora! haha
 nu va jag ju rolig
Vilka andra namn tänkte skaa de va så ska de vara riktigt, cola såklart!
McDonalds el. Burger King? - Donken!
Mjölk i kaffet? - ja annars är de äckligt
Röker du? - nej
Sjunger du? - i duschen och när ingen hör, oftast jättehögt
Duschar du dagligen? - i princip ja 
Den starkaste du vet? - mig själv! haha nej men de har jag ingen aning om
Vill du gå högskola? - kanske
Vill du gifta dig? - ja skulle vara en riktigt upplevelse!
Är du en hälsogeek? - nja händer väl
Kommer du överens med dina föräldrar? - ja, och jag bestämmer :)
Favoritfärg på kläder? - de mesta men svart och vitt mest tror jag!
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? - svår fråga
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - helt olika, allt ifrån ingenting ibland och någon tusenlapp ibland
Skolväska just nu? - ingen speciell
Har du rosa kamouflage-kläder? - haha nej
Tatueringar du har? - nej men vill ha!!
Piercingar du har? - hål i öronen
Har du glasögon? - nepp
Hur ser din plånbok ut? - svart
Din perfekta Pizza? - en som inte är flottig! fast de är väl alla men ändå..
Randigt, rutigt eller blommigt? - rand
Favoritårstid? - SOMMAR, finns inget bättre!
Favoritmat och dryck? - grillat helt klart
Favoritdjur? - häst!
Favoritämne i skolan? - finns inget
Favoritsysselsättning? - hos hästen
Favoritbyxor? - svarta jeanstightsen!
Favoritartist/grupp? - svårt val
Gillar du när det åskar? - haha ja absolut! typ bara grinar så fort jag hör en smäll haha!
När ska du festa nästa gång? - imorgon!
Vad köpte du senast? - minns ej!
Hur svarar du i telefonen hemma? - "Daniella"
Hur svarar du i mobilen? - "Hallå"
Vem ringde du senast? - syster
Sov du ensam inatt? - yes
Varit på dejt den senaste månaden? - nej
Blivit slagen den senaste månaden? - ida slåss jämt så!
Nämn något som gjorde dig glad för en månad sen? - leksand! andra dagen vi var där för en månad sen, var väl typ full och glad just då haha!
Vad gjorde du kl 08 imorse? - på väg till skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan? - satt och pratade med mamma och joanna
Det sista du sa högt? - "vet inte"
Det senaste någon sa till dig? - "vilken tid?"
vad har du druckit idag? - lättdryck
Vad var det senaste du åt? - hallon&blåbär
Vad är det för väder hos dig nu? - sol men kallt höstväder
Godaste glassmaken? - choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - faktiskt
Sover du tungt? - ja, till 99% och sover för de mesta alltid bra!
Drömmer du mardrömmar? - det händer tyvärr, usch
Trivs du med ditt jobb? - går i skolan, sista året!
Favoritklädsel? - festkläder!
Vad ser du om du tittar till höger? - mamma
Vad gör dig glad just nu? - familj, hästen!
Vad ska du göra härnäst? - gå och sova till en bra film
Humör just nu? - helt okej glad :)
Favoritgodis? - choklad!
Sommarplaner? - har ju precis varit sommar, åååh vänta ett helt år till nästa :(
Hur många kuddar sover du med? - tre
Morgon eller nattmänniska? - natt, men önskar jag vorde morgonpigg!
Vad är viktigast för dig? - familjen, häst och vänner
Är du kittlig? - hihi jaaaa!
Snarkar du? - nejdå men de kanske händer
Stjärntecken? - oxe
Äckligaste insekten? - alla är äckliga
Stökigt el välstädat? - välstädat men jag är en stökfia
Längtar du mest efter just nu? - sommar
Vad hatar du mest just nu? - en person
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara ? - oj, svår fråga! men min gammelmormor vill jag träffa igen!
Vad väntar dig om 10 år? - familj?
Vad luktar du nu? - du får komma och lukta
Saknar du någon nu? - ja
Använder du icq eller msn? - nej
När fick du senast en present? - oj kanske i veckan
Har du några högklackade skor? - typ ett par.
Har du blivit hotad via telefon? - nej
Vill du ha barn? - ja!
Längtar du till din födelsedag? - fyllde ju för några månader sen, men jag gillar att fylla år så javisst!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? - jaa..
Har du rakat dina ben någon gång? - finns inge härligare nästan än nyrakade ben och nybäddad säng
Skulle du kunna ha silikonbröst? - faktiskt så
Jag älskar? - de som står mig närmst!
Jag hatar? - ***
Är du snäll? - de hoppas jag!
Är du blyg? - nej
Tycker du att du har fin dialekt? - jag har ingen?
Ögonfärg? - grön/blå/grå!?
Syskon? - storasyter&storebror, världens bästa!
Favoritdag i veckan? - Fredag och lördag
Hårfrisyr? - för kort och brunt
Skola? - Kungsängsskolan
Trivs du i din klass och skola? - Ja
Värsta ämne? - natur!
Tycker du om fester? - JA, i like to party party!!
Tycker folk du är snygg? - hur ska jag veta?
Är du en gottegris? - tyvärr så
Är du modig? - jadå
När drack du sprit senast? - för ett tag sen
Har du använt någon hårprodukt idag? - yes
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? - ingen
Har du bråkat med någon idag? - nej
Tar du droger? - Nej
Har du åkt fast för snatteri någon gång? - nej
Vad har du för planer till helgen? - klassfest och sen lite andra grejer
Gillar du dokumentärer? - helt okej
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - 20 är väl bra men ibland så varför inte 18??
Är du sugen på något nu? - nej
Är 50 cent bra? - ingen aning
Har du kvar dina barndomsskivor? - haha jaa
Brukar du bada i sjöar om somrarna? - jajjamen!
Brukar du läsa horoskop? - de händer
Sprit, cider, vin eller öl? - cider! 
Kan du baka bullar? - jag kan de mesta
Bläck eller blyerts? - bläck
Vad åt du till frukost? - te & macka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0