19 september

Lördags;  fick en riktigt skön sovmorgon, en bra början på dagen! Åkte till stallet på dagen och red ett bra pass på ängen, fick henne väldigt fin i formen. På kvällen hade vi klassfest! första för våran del på dessa år och den blev lyckad och rolig!

Söndags; Följde med JoAnna på tävling, fick några timmars sömn iallafall men jag kände mig allt annat än fräsch, men gick gjorde det ju ändå! Det gick dock inte så bra för JoAnna, usch hon ramlade av på framhoppningen och grejer men för de flesta andra sorfare gick de bra, kul! Kändes dock riktigt konstigt att hjälpa andra och inte själv vara med och tävla, jag blev sååå sugen!
Var helt slut när vi kom hem, var galet trött men slängde i mig lite mat bara och åkte ut till stallet och fixade men C fick vila, hade ingen ork alls till att rida och sen hade hon gått alla dagar i veckan så de kunde hon och jag få förtjäna! Hem sen och sen vidare på bio med ida! Såg jägarna 2, den var riktigt bra :) Kan säga att jag somnade gott på kvällen sen haha!

Idag då, har gått i skolan från från åtta till två! fick sluta lite tidigare sista lektionen vilket alltid uppskattas! :) Har varit hemma hela dagen annars efter skolan och städat och fixat inför att mina sambos ska sova här i två veckor, är ju nämligen så att mamma åker till turkiet i två veckor från imorgon med hennes kompis så då ska jag ha inneboende hos mig här, mys! skönt med lite föräldra ledigt ;) men tror jag aldrig varit borta från mamma så länge, eller jo när jag var i thailand med pappa men annars så har jag inte de, känns konstigt!

Imorgon har vi studiedag från skolan vilket är otroligt skönt! Så imorgon ska jag ha sovmorgon och nu ska jag lägga mig och kolla på film! Har föressten haft ida här ikväll och kollat lite på ensam mamma söker åså, mys de! tränar inför de kommande två veckorna alltså ;) men de fixade vi ju galant i januari också fast då var de bara en vecka! 
 
jaja, filmen kallar med johan falk, mums för joel kinnaman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0