26 september

Dåligt uppdatering på hög nivå måste jag säga! Men har knappt suttit vid datan på flera dagar, kollat fejjan lite snabbt bara! men nu så tänkte jag skriva om helgen som va, en riktigt rolig helg!

i fredags så hade vi sovmorgon och endast en lektion i skolan, naturkunskap som är så galet tråkigt! slutade iallafall halv tolv och då åkte jag och ida till stallet och red kusarna över till sorf och trimmade lite i paddocken där, tyckte C kändes fin! Fick skynda mig sen till skolan igen vid två för då skulle jag göra ett litet prov, jag hade missat en obligatorisk lektion när jag var sjuk tidigare så då fick jag komplettera det med ett prov, kändes bra gjorde de.  Sen blev det stan en snabbis med ida för fix inför kväll då vi var bjuda hem till alex och fira henne för hon fyllde 18 på lördagen! Super trevligt va det! Senare på kvällen åkte vi hem till mig och småfestade lite, trevligt va det!

i lördags så kom lisa från västerås och tillbringade kvällen till en början med mig och ida! :) till en början åt vi god middag osv sen kom även ida och alex och vi förfestade tills vi skulle ut på alex krogen debut! eller rättare sagt jag och alex och ute på hotellet mötte vi flertalet härliga människor som alltid! Mötte upp linus på hotellet också och följde med honom till jocke sen så var vi där ett tag och träffade lite folk! sen på hemvägen så fick jag mig ett trevligt avslut på kvällen också, haha galet! ida stackarn hade ju fått vara hemma eftersom hon bara är 17 så när vi kom hem runt fyra så hade hon diskat och gjort fint tills vi kom hem och vaken var hon också, sötnosen!

och igår, söndags, så tog vi det lugnt på förmiddagen och sen på eftermiddagen var jag och ida hembjudna på mat hemma hos henne! mys va de och sen åkte vi till idrottshallen och kollade på seriepremiären för damerna i innebandy, va ju helt okej att sitta tillsammans med brandmännen också ;) mys kväll hade sen på kvällen också, jag och min sambo som förövrigt har sovit hos mig varje dag nu när jag varit ensam hemma. tack vännen! ♥
 

idag började praktiken också för fyra veckor frammåt, vill verkligen inte! Men där jag ska vara så va dom iallafall jättesnälla men de var så sjukt rörigt och mycket men får hoppas jag lär in mig allt fort! söta pensionärer iallafall!

nu har jag precis kollat på ensam mamma söker, mys program! håller på att väntar in ida också för hon är på fotboll! kvällen blir väl relativt tidigt, börjar sju imorgon och slutar fem. uuuuuhhh.


finaste vännen som blev 18 ♥ love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0