27 september

hade världens segaste och längsta praktikdag idag! gick ju mellan 7-17 och de va segt som sagt, fanns inte så mycket att göra! men de är ju trevlig personal och min handledare är supergullig!

så när jag kom hem så va det bara att åka iväg till stallet. Longerade C i paddocken och hon hade lite svårt att slappna av i ryggen, men hittade inte inspänningstyglarna så tog snodden så vet inte om det var därför, den är hon ju inte lika van att jobba med.. jaja men i slutet jobbade hon på bra iallafall :)

har nu varit hemma ett tag och ätit och tagit de lugnt, och snart kommer även sambon hit! bästa!
får se om jag skulle färga håret på linus ikväll också annars får vi se vad vi gör ikväll!


nu kom ida så nu ska jag umgås med henne! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0