28 september

Äntligen finns mobil blogg.se appen!
Så just nu mobilbloggar jag hemifrån syster, ska sova här inatt! Hon ville att jag skulle sova hos henne någon dag i veckan och då blev det idag, så idag ska jag sova utan min kära sambo! Men vi har ju iallafall träffats och ätit god spagetti och köttfärsås som vi lyckades bra med!

Iallafall så har jag och Pernilla röjt lite nu ikväll på deras övervåning som dom ska göra om så vi plockade ut lite grejer i gäststugan och vi hittade massa gamla dagböcker som hon skrivit, så galet kul att läsa haha!

Har haft praktik idag också, fast gick kväll idag, 5 timmar bara med de va segt.. Ledig imorgon iallafall :)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0