29 september

Är ledig idag! underbart ju!
vaknade ju upp hos pernilla, vi körde iväg massa skräp till returen och så, galet varmt ute för att vara i september, mysigt väder! Sen åkte jag iväg till stallet under dagen och red iväg till sorf och hoppade med ida och joanna. Gick väl bra är nöjd iallafall! P&j i heby på lördag, ska bli kul!

Sen hem igen och så skulle jag iväg igen.. Skulle hjälpa pernilla att hämta deras tv som de hade lånat ut till en kompis, sen iväg igen för att hjälpa mathias att slänga hans gamla säng, han har ju flyttat till hus nu! :) Så transporten och jag har jobbat oss varma hela dagen! Lyckats fickparkera med transporten också mellan två bilar och som jag är stolt över hehe! och de roligaste av allt är ju när man backar med den! :D

nu ikväll var jag och ida till kvarnen och åt lite pizza, sen fick vi sällskap av lövet, linus, jocke och alan en stund för de kom hit. Nu har de åkt och jag och ida ska lägga oss i sängen nu för en ny dag imorgon! natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0