3 september

här sitter jag och har precis ätit upp min frukost. skönt med en dusch och sen en frukost med te efter en lång morgon i stallet! har ju liksom varit uppe med tuppen jag och morgonfodrat hästarna..
har även ridit nu på morgonen och sen smörjt grejer och varit duktigt och gjort lite sån nytta också!

igår så hade jag en riktigt skön dag i skolan, hade bara en lektion så slutade tjugo i tio. underbart på en fredag! Var med mina underbaringar ida&alex på kvällen och vi tog de lungt hela kvällen, var hem till jocke och såg äckligaste filmen också. usch!

ikväll blir min kväll också lugn, ska vara barnvakt till min lilla 7åriga kusin! vi ska ha myskväll vare bestämt och de låter ju helt okej de faktiskt!

ska ta och platta mitt otroliga långa hår nu och göra mig iordning nu. hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0