30 september

DÅLIG DAG!
Hade ju iof sovmorgon imorse och de var ju skönt men sen när jag skulle iväg till stallet så lyckades jag göra något med bilen så att den inte går att låsa upp, lyckat!! fick slänga mig på cykeln och cykla iväg iallafall, skönt väder ute iallafall!

Sen när jag cyklar hem från stallet cyklar jag i ett gupp och nästan ramlar, haha skrattar för mig själv för de måste sett så fult ut men tur ingen såg iallafall, men ont i benen fick jag ju såklart. otur ska man ju ha ibland, annars är de inge kul!

Har precis lagat mat till mig själv och de vart gott! Ska städa lite här hemma nu och sen iväg på praktik 16-21. De är min fredag de! men får se vad som händer senare ikväll, ha en bra fredagskväll ni andra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0