5 september

måndag = ny vecka. seegt! men hade ida som sovsällskap inatt så de gick faktiskt lättare att komma upp imorse och åka till skolan. har så sega och jobbiga lektioner på måndagar också. men slutade iallafall kvart över två och sen dess har jag varit hemma hos syster ett tag och sen bara hemma och tagit de lugnt.

ska iväg om ett tag till stallet och kvällsfodra hästarna sen blir kvällen lugn!


vill att de ska gå fort, för nu när jag väl har bestämt mig så vill jag inte att de ska dra ut på tiden, vill få det över bara! det kommer bli bra, det kommer bli bra. men de är tufft. vill bara höra ett JA så snart som möjligt! men som sagt varje dag är tuff och jobbigare blir det men jag kämpar på.


Kommentarer
Postat av: s

sv: njee.. går inge vidare bra med övertalningen... :(

2011-09-05 @ 18:36:34
URL: http://idasofiie.blogg.se/
Postat av: s

gick ju inte bättre heller när min mobilräkning råkade ligga på 1300...

2011-09-05 @ 19:22:32
URL: http://idasofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0