6 september

nyduschad kan vara de underbaraste som finns ibland! och de är just vad jag är och just nu sitter jag och kollar på tv med mamma!

Har tidigare ikväll varit och tränat i ransta, äntligen! va ju typ fyra veckor sen sist bara för C varit skadad.. men nu så ska vi väl köra igång igen dock gick dagen träning piss, bra till en början men sen ick de bara utför och inget stämde. men några bra språng fick vi väl ändå.. ramlade av gjorde jag också men grym som jag är (haha!) så landade jag ju på benen och upp igen och red vidare. tur att inte carro va med och tränade för då hade jag väl behövt baka tårta tills nästa vecka ;)

Skolan idag har varit väldigt lugn. har haft en sk "hälsodag så vi har inte haft några vanliga lektioner utan har kollat på olika sporter som typ zumba, thaiboxning och lite sånt. har även varit på två föreläsning varav en var Paolo Roberto! Han var grymt bra och riktigt rolig att lyssna på! så får man chansen tycker jag helt klart att man ska lyssna på honom. haha ida då; pratar han svenska? söta du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0