7 september

En trött dannis sitter nu i sängen med datan och tvn på för att hålla sig vaken.. men det är nog dags att krypa ner i sängen nu, det känns lite mer lockande! får väl se om jag behöver agera taxi ikväll!

SKolan har väl rullat på som vanligt idag! hade en föreläsning idag också men denna handlade om terrorism, helt okej va den! har även haft lite väl långa och sega håltimmar också med de överlever man!

fick skynda mig ut till stallet sen och skrittade ut med ida, mys!
stressa hem och sen skjutsa pernilla och hennes jobbarkompisar till västerås, de hade personalfest där! klarade även att köra hem hennes bil hel och fin, haha tror hon blev lite nervös ett tag men grym som man är ju! hehe

har även varit iväg med mamma och joanna ikväll på grejer också. hoppas!!
men nu ringde precis min syster och sa att jag inte behövde hämta henne inatt, skööönt för då kan jag gå och sova nu! natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0