12 april

Nu har jag fått helg! Super skönt att jag blev ledig imorgon då vi hade två lektioner och en blev inställd och en jobba hemma!
Så lite långhelg är aldrig fel och att bara gått tre dagar i skolan den här veckan kan man ju inte direkt klaga på!

Fick sluta en timme tidigare idag också så jag och Alexandra tog lite lunch på stan och sen kika vi runt lite och så blev de en mjukglass på de, myspys!

Sen har jag varit barnvakt hela kvällen åt Kevin så vi har busat och lekt så är trött nu, älskade busunge! Blev även lite födelsedags fika hos Martina nu på kvällen då hon fyller 30 idag, grattis grattis! Men nu väntar sängen, har lite att pyssla med imorgon,. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0