21 april

Blev en lyckad kväll igår! I början av kvällen kom ida och alexandra och vi gjorde en supergod hemmagjord pizza. Sen efter att vi gjort oss iordning drog vi på både födelsedagsfest och studentfest men på studentfesten var jag och ida bara förbi på en snabbis, resten av kvällen va vi hos renee där de va bra med folk! Hade en riktigt rolig kväll! Kvällen slutade sen med att jocke körde fast i lera på någon väg så där stod vi kl 3 på natten jag, alexandra, alicia och emil och fick putta bil så vi kom där ifrån, och det gick ju bra tillslut haha tack och lov! Va hemma runt halv fyra och då somnade jag i princip på en gång.

Vaknade halv elva idag, har myst hela förmiddagen fram tills nu med film & tv. Men har också duschat och bäddat rent min säng så nu längtar jag tills jag får krypa ner i den ikväll :)

Alexandra skulle komma förbi en sväng nu så ska snygga till mig lite. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0