28 april

Hemma i sängen efter en lång jobbdag! Det har gått bra och alltid härligt med lite extra pengar :)
Slutade lite innan halv tio och va hemma efter tio efter att ha gjort lite ärenden! Så nu ligger jag hostandes i min säng och har unnat mig lite choklad och kollar på film. Är fylletaxi åt min systers pojkvän också så blir inte att sova än på någon timme men de hade de väl inte blivit ändå! Känns skönt med en lugn hemma kväll iallafall!

Kvällen igår blev toppen! Jag och tjejerna hade planerat grillkväll med så blev de inte alls, regnet öste ner så vi fick äta inne istället, så de blev bra ändå! Under kvällen kom det lite mer folk och vi spelade spel och hade de mys. Va hemma vid halv tre och somnade på en gång kan jag säga! Hade bra kväll iallafall, galet kul!

Nu ska jag fortsätta mysa med min favorit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0