29 april

Blev en heldag ute hos farmor och farfar idag, så mysigt! Blev bjuden på grillat för första gången i år också och de va supergott! Pappa va även hemma där i helgen, fick testa raka av honom håret och de va kul! Men faster tog lite så tog jag resten, säger ju att de är frisör jag vill varaaa..

När jag kom hem nu ikväll hämtade jag upp Alexandra och Ida så åkte vi och handlade inför morgondagen, som jag förövrigt är sjukt taggad till!!
Sen hem och så hämtade Jocke oss och följde med honom när han skulle äta och sen spelade vi fotboll resten av kvällen, vi fick även sällskap senare så vi blev fler men de spåra ut sen haha, blev en kul kväll iallafall!

Nu är de sängen som gäller för mig och hosta lite till, att de aldrig ger sig... Men godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0