3 april

Igår hade jag inte tid med datan så mycket, på förmiddagen var jag och mamma till ett ställe och provade balklänningar, vilken känsla det var! Va där i flera timmar och kom därifrån med en superfin rosa klänning, bara älskar den! tack mamma du är bäst!
När vi kom till sala igen tog vi en lite försenad lunch på stan, mysig dag med mamma! På kvällen träffade jag emma, alexandra och ida och hade det mysigt med dem! Senare på kvällen/natten åkte jag och emma med sofia nisse och linnea till västerås en snabbis också.

Idag har jag haft en underbar sovmorgon, man lär ju passa på nu innan det blir bara skola och massa jobb! nu är jag fixad och klar och har precis ätit frukost och väntar på min kusin som jag ska vara barnbakt åt hela dagen tills ikväll, får väl se vad vi hittar på för skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0