9 april

Så var den sista dagen på mitt SISTA lov här, och snart förbi. Känns sjukt när man tänker att detta var mitt sista lov någonsin och när skolan är slut i sommar och de yngre får sommarlov så är jag arbetslös, eller jag har ju jobb i 9 veckor men sen vet jag ju inte. Känns så sjukt så sjukt, men spännande!!

Det här lovet har iallafall varit toppen bra. Tack alla underbara för det!

Nu sitter jag ny duschad och kollar på tv och ska lägga mig och kolla på BB nu, sen är det dags att sova för skola som sagt imorgon. Känns ju nästan konsigt eftersom vi inte varit där på sex veckor! Först lov-praktik-lov.

idag då? Har fått gjort lite skolarbete idag, två inlämningar blev gjorda! Alltid nått. Sen har jag varit till västerås med emma en stund för hon skulle byta ett par byxor och jag dregglade efter allt fint som jag vill ha. Shoppingdax snart!!

Men nu va det i sängen jag skulle lägga mig och så får de bli, känner att det blev ett lite rörigt inlägg de här så de är nog likabra! puss till alla söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0