14 augusti

Nu va de ett par dagar sen jag skrev, tiden har inte riktigt funnits till men har haft bra dagar iallafall som har bestått av att umgås med fina vänner, vara ledig i två dagar, spenderat massa pengar med mamma på en mysig sväng i Uppsala, jobbat, varit på bio och lite andra smågrejer, nu har jag jobbat sen i lördags och ska jobba tills på torsdag sen får jag tre dagars ledigt! Mitt vikariat har ju tagit slut men nu jobbar jag extra på samma ställe, hoppas på att få vara kvar där ett tag till, gillar ju barnen och nu har man ju kommit in i det.

Sen har jag ju faktiskt ridit också!! Har inte gjort det på flera flera månader men har iallafall ridit carros fina häst två dagar och sen blev tillfrågad om jag kunde hoppa upp på en envis liten ponny som inte ville hoppa, det gick bra och han hoppade på bra efter ett tag men jäklar vilken träningsvärk jag har haft sen dess, haha vadå otränad!? Ska faktiskt hjälpa till med den där ponnyn nu litegrann och se om vi kan få lite ordning på honom, ska bli kul att få rida lite och dessutom en ponny :)

Nu sitter jag på bussen påväg till jobbet för att jobba ett kvällspass, har glömt mina hörlurar vilket suger för då tar det så himla mycket längre tid känns det som att åka, jobbigt av mig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0