24 augusti

Hallå!  Var en vecka sen jag skrev och det har väl inte hänt allt för mycket men tänkte skriva lite smått om de iallafall, Förra helgen va jag ju till Stockholm med tjejerna för att kolla på Magnus uggla på grönan, det slutade med att vi köpte åkband och åkte lite karuseller istället, men vi kollade en stund iallafall och hörde honom ändå och han va lika bra som alltid! Dagen efter alltså i lördags så åkte jag till Västerås och var där hela dagen med släkten, va mysigt och vi åkte runt på lite olika saker! På kvällen åkte jag och Ida till västerås och träffade Lisa och madde, mysigt va de och det blev en utgång!  Jag var ju ledig förra helgen och så jobbade jag i måndags och sen har jag varit ledig nu tisdag, onsdag och torsdag. Det har varit riktigt skönt! Har umgåtts med mina fina vänner, ridit den lilla söta ponnyn och han börjar redan kännas riktigt fin, så det är superkul! Känns så kul att höra från alla olika håll att han ser trevlig ut, tänka sig att det kan gå så bra trots att de va 9månader sen man satt på hästryggen, men så underbart det är! Har ridit ponnyn lite i veckan också! Har även varit på bio, haft myskvällar och bara haft allmänt bra dagar med mina bästa vänner och världens bästa familj!  Nu är det dags för jobb hela helgen så just nu sitter jag på bussen på väg mot jobbet! Ha en trevlig helg alla underbara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0