25 augusti

Då är dagens jobb pass över och jag är redan hemma och ligger i sängen. Har varit en sån otroligt lugn kväll lika som igår och då är det faktiskt inte kul! Men positivt såklart att det inte föds några sjuka barn!

Men jag kan ju säga att det suger inte bara så lite för jag vill ju också festa ikväll! Tredje löningshelgen i rad som jag jobbar plus att jag jobbat andra helger också men löningshelgerna är ju helt klart roligaste fest helgerna! Men så är livet, och det får väl vidare för de antar jag ;) och tänk va skönt imorgon bitti när jag ska åka till jobbet pigg och fräsch medans de flesta andra vaknar upp slitna och bakis! ;)

Men klockan ringen halv sex imorgon (sovmorgon wihoo! bara för att jag har bilen till jobbet) så nu måste jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0