29 augusti

Nu så är jag och Astrid ensamma i två hela veckor och det ska bli riktigt skönt ;) men jag saknar redan världens bästa mamma! Och jag vill också åka till sol och värme... Men jag får sikta på typ februari eller nått nästa år, alltid något!

Nu så har jag precis ätit mat, lagade makaroner och korv och keso till de, får se hur många dagar de blir hemlagad mat ;) men ska försöka va duktig iallafall.

Idag har jag verkligen inte gjort mycket, lite långtråkigt men samtidigt såå skönt att bara ta det lugnt i några dagar. Har iallafall tagit en lång pw på över en timme på förmiddagen och sen har jag varit på stan och köpt lite block och pennor och pärmar, alltså lite såna där nödvändigheter så jag kan få ordning på nått tänkte jag, lite vuxenpoäng eller?! Jag har även träffat mina underbara syskon en stund, mysigt!

Ska träffa Emma om en stund så får se vad vi hittar på för skoj ikväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0