1 februari

Hallå där!
Letade fram min iPod för ett tag sen för mamma ville låna den, och så lyssnade jag på den igår och idag när jag pluggat och så va de massor med gamla låtar på den, älskar sånt och de blir genast lite lättare att plugga!

Sitter iallafall och pluggar just nu och har gått över från matte till samhäll nu, har prov i båda imorgon. Jag måste verkligen få godkänt på matten, de skulle göra sååå mycket!

Har haft ännu en helt okej dag i skolan och fick sluta en timme tidigare, klagar inte! Har varit och promenerat och även handlat med mamma tidigare. Och tidigare så har jag även bakat Polkatårta tills imorgon, så idag har det hunnits med mycket! Men nu åter till pluggandet så jag kan få hinna kolla lite på tv sen också innan jag somnar!

Pussen

min lilla bäbis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0