11 februari

Underbara helg, sov ut idag ända till KVART ÖVER TOLV!! helt galet länge och när jag sover så länge blir jag nästan som ida på dåligt humör för de känns som man sovit bort lite utav dagen då! för er som inte vet hur ida är så blir rent utsagt tokig om hon sover för länge, kl nio är typ max! ;)

Tog en promenad ner på stan med mamma och åt frukost/lunch efter jag vaknat iallafall och tog en sväng i affärerna och fick en mascara med hem. Var iväg och skjutsade joanna en sväng sen och nu är jag hemma och latar mig lite med min gosegris



Om ett tag kommer Alexandra och Wille så får vi se vad vi gör av kvällen! :)
ha en bra kväll iallafall!


Kommentarer
Postat av: ida

haha jaja tyst med dig ;) men kvart över tolv var väl lite väl pullan?;)

2012-02-11 @ 18:09:12
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0