11 februari

ååh. måste bara berätta!
När jag och mamma va och handlade tidigare idag träffade vi våran tidigare granne men som bor granne med stallet nu istället. När jag hade chippan så i den hagen hon gick i var mot henne hus, så varje dag hon gick ut med sina hundar matade hon alltid C med äpplen och morötter och chippan gick alltid med henne längs hagkanten, de här va under flera månader sommar som vinter. nu nyligen hade hon fått veta att vi sålt C och att hon även inte fanns längre och hon hade blivit jättledsen för hon saknade sin kompis när hon var ute med hundarna! hon hade alltid köpt extra morötter och sånt bara för att chippan skulle få. så himla gulligt! blev helt till mig och tårögd när hon berättade! Visste delvis om det men inte att hon hade tyckt så mycket om henne, och så sa hon att jag skulle komma och säga till när jag fick en ny häst så för de ville hon verkligen veta. så himla fina människor de finns verkligen, hon gjorde min dag! 

 hjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0