12 februari

Hade en riktigt bra kväll igår med mina tjejer! mys, bus, taxi, ös! En rolig kväll blev de iallafall! När jag och ida skjutsade hem alex för hon skulle upp och jobba så hämtade vi upp tilda, kul att få träffa henne lite också!
Kom i säng alldeles för sent för att gå upp så tidigt som jag skulle, för egentligen skulle jag och farmor åkt till stockholm till pappa men de blev inte så jag fick sova mer ändå imorse. galet skönt!

Sen har jag ju som sagt varit barnvakt hela dagen men nu har pernilla varit och hämtat kevin och jag och astrid myser lite i sängen med datan nu. Väntar på tv-kvällen med först ove och sen wallander, bra söndagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0