13 februari

Ny vecka och en ny måndag - brukar vanligtvis tycka måndagar är veckans sämsta dag men idag har den varit riktigt bra tycker jag!
Hade inte en enda riktig lektion, men den första va väl ungefär som en lektion iallafall. Hade kul åt ida som fick lite utbrott på oss andra också ;) sen höll vi på med vårat PA fram till tolv då gick jag, alexandra och wille hem till wille och hade lite mys med te, choklad och film! Jag saknar dig såg vi och den va jättebra men väldigt sorglig!

Tog en snabb vända på stan sen på eftermiddagen och sen promenerade jag och alexandra hem! Vi fixade även lite andra små grejer också. Har varit hemma nu ett tag och har ätit och tagit de lugnt ett tag nu. Nu ska jag kolla på tv med mamma och mysa lite med te och sen är de liksom dags för sängen typ!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0