14 februari

Alla ♥ dag idag - för den som missat det!
Det är en av de mysigaste dagarna på året, faaast jag inte har någon pojkvän att dela den här dagen med!
Men hela dagen är så mysig och älskar att gå i affärer när de hänger hjärtan överrallt!

Ska äta massa god mat med mamma nu och ha det lite mysigt och sen ikväll ska jag hem till ida och så ska vi ha  myskväll resten utav kvällen. Kolla på kärleksfilm och ge våran kärlek till allt onyttigt istället och så vet jag en som kommer gråta, men då finns jag där för dig sötnos! haha!

Så ha en fortsatt bra alla hjärtans dag alla fina människor och dela den med era nära och kära. PUSS på er


Kommentarer
Postat av: ida

på den här dagen får man faktiskt gråta! så du får försöka klara dig. pusss

2012-02-14 @ 17:33:16
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0